Velkommen til min side Gårdsjenta



Svindlandgård



HER vil jeg LEVE, her vil jeg BO



Hvordan har det seg, at min familie som ikke er fra Bamble, men Vestlandet og Tønsberg havnet oppe på Svindland?



Les vår Historie under etikettene: Historie


mandag 25. januar 2010

Med tid og stunder

Etterhvert ble dessverre utgiftene for Pappa for store, pga Jappetiden. Han begynner nå å selge ut, først så selger vi vårt hus, flytter så inn i huset som Bestefar i sin tid bygde. Leier ut og etterhvert selger all mark og deler av skogen. Også huset Bestefar hadde bygd måtte selges. Det står nå igjen 80 mål.

Han prøver inne mellom alt dette å få til å selge ut et område til hus bygging, men dette blir aldri godkjent.

Heldigvis klarte Pappa å beholde disse 80 målene.

Nå ønsker jeg og min mann og stelle eiendommen og gjerne bygge oss et hus her:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for kommentaren♥